مدیریت علمی و فنی در بیمه آسیا حاکم است

شرکت بیمه آسیا، امروز بهتر از هر زمان دیگری در دوران اوج است، چرا که مدیریت علمی و فنی در آن حاکم شده و این درخت تنومند را سرپا نگه داشته است.

به گزارش صدای بورس به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در سفر به استان زنجان و در مراسم تقدیر از شعب برتر بیمه آسیا در طرح جدید درجه‌بندی شعب این شرکت، با اعلام مطلب فوق افزود: شرکت بیمه آسیا به عنوان دومین شرکت صنعت بیمه، دارای ساختاری مقاوم و استوار است.

دکتر کریمی با اشاره به سابقه شرکت بیمه آسیا به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی کشور، افزود: اساسا بخش خصوصی است که می‌تواند توانمند باشد و نهاد ناظر می‌تواند بر این بخش اعمال حاکمیت کند.

دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران ضمن تقدیر از عملکرد تأثیرگذار مدیرعامل بیمه آسیا در تداوم موفقیت‌های این شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور، رضایت سهامدار و بهره‌مندی ذینفعان را عامل رضایت کارکنان شرکت ذکر کرد و بر تلاش و همکاری در راستای ارتقاء عملکرد مدیران ارشد تأکید نمود.

دکتر کریمی، شرکت بیمه آسیا را شرکتی با عملکرد بالا و کمترین مراجعه حضوری نمایندگان و شبکه فروش با برخورداری از آخرین سیستم‌های مدیریتی توصیف کرد و افزود: بیمه آسیا با به کارگیری این متدهای جدید، در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نمایندگان و شبکه فروش خود است.

وی بر لزوم تفاهم و همکاری بین شرکت‌های بیمه برای مقابله با هرگونه نرخ‌شکنی در صنعت بیمه تأکید و اظهار کرد: شرکت‌های بزرگتر و مدیران فنی باید در این زمینه تفاهم و همکاری بیشتری داشته باشند، که این موضوع به نفع شرکت‌ها و صنعت بیمه است؛ زیرا دستیابی به بازار بهتر و کسب سود مناسب، حاصل ارائه نرخ صحیح و مدیریت ریسک است.

کد خبر 414093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =